S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

  +421 911 442 503 / +421 904 353 727         obchod@eko-therm.sk              35 rokov skúseností              15 rokov na trhu

Kontakty

Pri potoku s.r.o.
Lipová 3
974 09 Banská Bystrica - Podlavice
tel: 0911 442 503, 048/2028926
obchod@eko-therm.sk

Novinky

arr3UpozornenieDovoľujeme si upozorniť návštevníkov nášho showroomu o zmene dopravného značenia, nakoľko Lipová... arr3Doprava zadarmoDopravu kotlov, kotlových zostáv, tepelných čerpadiel a solárov výrobkov z nášho e-shopu vám... arr3Predaj na splátkyOd 10.mája ponúkame v spolupráci s QUATROm predaj na splátky. ...

Tovar v akcii

bežná cena 3 650,00 €
naša cena s dph 2 835,00 €
akcia
doprava zdarma

12 kW

7738503618

bežná cena 1 134,00 €
naša cena s dph 874,00 €
akcia
doprava zdarma
bežná cena 3 570,00 €
naša cena s dph 3 034,50 €
akcia
doprava zdarma

» Reklamačné podmienky
Reklamačný poriadok

Záruka:

Pri uplatňovaní záručných podmienok odberateľ postupuje podľa pokynov výrobcu, resp. importéra. Záručný list je súčasťou dodávky každého zariadenia, pre ktorý ho výrobca, alebo importér vystavil. Pre uplatňovanie záruky príslušenstva je postačujúci doklad o zaplatení.

U plynových kotlov všeobecne platí zásada, že reklamáciu vybavuje oprávnená osoba - servisný technik ( s oprávnením vydaným výrobcom, resp. importérom), ktorý zariadenie - kotol uvádza do prevádzky! V prípade, že kotol uvedie do prevádzky ktokoľvek iný okrem oprávnenej osoby, kupujúci stráca nárok na uplatnenie záruky.

Reklamovanie vád na tovare, ktoré sa vyskytnú pri používaní:

Oznámenie o zistených vadách musí kupujúci urobiť písomne (e-mailom) do 3 dní od prevzatia tovaru alebo okamžite od zistenia vady pri používaní výrobku. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené vady. Popísať, o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Ak bolo oznámenie zaslané e-mailom, musí byť následne zaslané aj písomné oznámenie kupujúcim do sídla predávajúceho. Kupujúci sa musí bezodkladne pozdržať všetkého konania, ktoré by mohlo privodiť ďalšiu škodu na výrobku alebo by mohlo viesť k nemožnosti zistenia príčiny poruchy.

K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky výrobkov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, taktiež ako i za škody spôsobené neodbornou alebo chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do 3 dní od obdržania reklamácie, o spôsobe akým bude reklamácia vybavovaná. Zákonom stanovená doba na vybavenie reklamácie sa predlžuje o doby nevyhnutné na zaslanie/doručenie poškodeného/náhradného tovaru od/k zákazníkovi alebo od/k predávajúcemu.

Reklamácia - vrátenie zásielok:

Vrátenie zásielok bez udania dôvodu:

Pokiaľ spotrebiteľ uplatní nárok na vrátenie tovaru (odstúpenie od Kúpnej zmluvy) podľa zákona č. č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, predávajúci vráti čiastku zaplatenú zákazníkom za vrátený tovar do pätnástich pracovných dní od doručenia vráteného tovaru na adresu predávajúceho a písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy. Spotrebiteľ môže vrátiť výrobok do 7 dní bez udania dôvodu avšak musí spĺňať nasledujúce náležitosti: výrobok musí byť kompletný, so všetkou dokumentáciu k nemu prislúchajúcou, nepoužitý, v originálnom balení a nepoškodený alebo inak znehodnotený a nesmie mať porušený obal.

Reklamácie akosti tovaru:

Reklamácie akosti sú v prípade zavinenia dodávateľom riešené výmenou zlého tovaru za nové.

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NDAxZ